deNieuweMedia door Gianni Reusens
tot het tegendeel bewezen is
tot het tegendeel bewezen is
tot het tegendeel bewezen is
Dat is degene die wint. En vandaag de dag kan je makkelijk meten wie dat doet. Welke tekst zorgt er voor het meeste verkoop, het meeste aanvragen, het meeste omzet? Dat is wat telt. Wat de juf Nederlands erover denkt, is vrij irrelevant.
Een echte copywriter denkt maar aan één ding; de impact die hij maakt op jouw klanten. Ben ik echt de beste van Vlaanderen? Om eerlijk te zijn weet ik het niet. Maar doorheen elke vergelijking in de laatste 8 jaar, presteerde mijn teksten beter dan de vorige.
Betere teksten = meer winst. Hier is waarom; Als ondernemer investeer je in de marketing van je zaak. Je bouwt een website, lanceert advertenties, schrijft e-mails, flyers en social media posts. Maar wat levert het op?
Meestal ver van wat het zou kunnen. Vaak omdat je de juiste mensen niet bereikt… Maar nog vaker omdat er slechts een klein percentage van de lezers klant wordt. Met sterke copywriting kan je dat percentage makkelijk een paar keer verdubbelen. Waardoor het rendement op je marketing drastisch toeneemt.
Onthoud dat de teksten op je website dezelfde rol spelen als de verkopers in je zaak. Zij maken de eerste indruk, stellen klanten voor aan je onderneming en je aanbod.
Wanneer je een meester verkoper te pakken hebt, één die geld oplevert, wil je natuurlijk dat die ELKE klant ontvangt. Dan verkoop je meer. Ontvang je klanten dus ook met de beste teksten. Teksten die cashen.
Net als een goede verkoper, is een goede tekst een asset is die constant verkoop genereert voor je onderneming. Hier zijn enkele voorbeelden van zulke assets uit mijn portfolio:
Om hun verkoop in ramen en deuren te boosten, besloot Buildsmart te adverteren op Google. Een investering die weinig opbracht. Want slechts 0,7% van de websitebezoekers vroeg een offerte aan. Met mijn tekst(, strategie en design), converteert de website nu aan een jaarlijks gemiddelde van 7,34% en Buildsmart verkoopt 10 keer meer ramen & deuren via Google Ads.
In opdracht van Stigo Digital Agency
Ondertussen is deze tekst doorverkocht aan Oogwereld. Een nederlandse opticienketen met 153 vestigingen. Ook daarvoor brengt dezelfde tekst afspraken binnen. Ze begrijpen dat teksten als deze assets zijn die ze kunnen gebruiken om hun zaak te doen groeien.
In opdracht van SeeWhatHappensOnline
Donuttello
Toen horecazaken als gevolg van de vele lockdowns in 2020 slim moesten schakelen om te overleven, besloot Donuttello aan huis te leveren. Die service lanceerde ze met een video advertentie op sociale media.
Het script toonde kijkers in slechts 58 seconden; het aanbod, het leversysteem, 7 psychologische verkoop triggers, 4 testimonials en de nieuwe online bestelomgeving. Bestellingen explodeerde en de video (en nieuwe versies ervan) worden tot op de dag van vandaag geadverteerd op Sociale Media.
In samenwerking met Mathias Huysmans
Net als een goede verkoper, is een goede tekst een asset is die constant verkoop genereert voor je onderneming. Hier zijn enkele voorbeelden van zulke assets uit mijn portfolio:
Om hun verkoop in ramen en deuren te boosten, besloot Buildsmart te adverteren op Google. Een investering die weinig opbracht. Want slechts 0,7% van de websitebezoekers vroeg een offerte aan. Met mijn tekst(, strategie en design), converteert de website nu aan een jaarlijks gemiddelde van 7,34% en Buildsmart verkoopt 10 keer meer ramen & deuren via Google Ads.
In opdracht van Stigo Digital Agency
Ondertussen is deze tekst doorverkocht aan Oogwereld. Een nederlandse opticienketen met 153 vestigingen. Ook daarvoor brengt dezelfde tekst afspraken binnen. Ze begrijpen dat teksten als deze assets zijn die ze kunnen gebruiken om hun zaak te doen groeien.
In opdracht van SeeWhatHappensOnline
Donuttello
Toen horecazaken als gevolg van de vele lockdowns in 2020 slim moesten schakelen om te overleven, besloot Donuttello aan huis te leveren. Die service lanceerde ze met een video advertentie op sociale media.
Het script toonde kijkers in slechts 58 seconden; het aanbod, het leversysteem, 7 psychologische verkoop triggers, 4 testimonials en de nieuwe online bestelomgeving. Bestellingen explodeerde en de video (en nieuwe versies ervan) worden tot op de dag van vandaag geadverteerd op Sociale Media.
In samenwerking met Mathias Huysmans
Als ik besluit om met een bedrijf samen te werken, weet ik dat ik ze kan helpen. Is elk van mijn campagnes een geweldig succes? Nee. Maar ik garandeer dat mijn tekst/strategie beter presteert dan de vorige. Doet die dat niet, dan betaal je mij geen cent & betaal ik het advertentiebudget zelfs volledig terug!
Niet om eender welke persoonlijke reden. Mijn diensten zijn gewoon niet voor iedereen van toepassing. Hier is wat ik verwacht van de bedrijven waar ik mee samenwerk:
Ben jij een geschikte kandidaat?
Niet om eender welke persoonlijke reden. Mijn diensten zijn gewoon niet voor iedereen van toepassing. Hier is wat ik verwacht van de bedrijven waar ik mee samenwerk:
Ben jij een geschikte kandidaat?
In een vrijblijvende consultatie van 45 minuten toon ik je in concrete actiestappen hoe een slim gebruik van de juiste teksten ook jouw omzet kan verhogen. Voor vele ondernemers verandert dit gesprek hun begrip van marketing voor eeuwig. Omdat ze eindelijk zien hoeveel geld ze al konden verdienen.
Belangrijk: in tegenstelling tot de meeste consultaties is dit geen verkennend- /salesgesprek. In deze vrijblijvende consultatie plannen we concrete stappen uit om je omzet te verhogen. We vragen dan ook om deze niet uit te voeren zonder toestemming.
In een vrijblijvende consultatie van 45 minuten toon ik je in concrete actiestappen hoe een slim gebruik van de juiste teksten ook jouw omzet kan verhogen. Voor vele ondernemers verandert dit gesprek hun begrip van marketing voor eeuwig. Omdat ze eindelijk zien hoeveel geld ze al konden verdienen.
Belangrijk: in tegenstelling tot de meeste consultaties is dit geen verkennend- /salesgesprek. In deze vrijblijvende consultatie plannen we concrete stappen uit om je omzet te verhogen. We vragen dan ook om deze niet uit te voeren zonder toestemming.
In een vrijblijvende consultatie van 45 minuten toon ik je in concrete actiestappen hoe een slim gebruik van de juiste teksten ook jouw omzet kan verhogen. Voor vele ondernemers verandert dit gesprek hun begrip van marketing voor eeuwig. Omdat ze eindelijk zien hoeveel geld ze al konden verdienen.
Belangrijk: in tegenstelling tot de meeste consultaties is dit geen verkennend- /salesgesprek. In deze vrijblijvende consultatie plannen we concrete stappen uit om je omzet te verhogen. We vragen dan ook om deze niet uit te voeren zonder toestemming.
Hieronder vind je mijn F.A.Q.
Vaak krijg ik de vraag om een specifieke teksten te schrijven, e-mails, blogs, flyers, websites, SEO, brochures, … soms doe ik dat. In de meeste gevallen is er een andere opportuniteit die veel sneller, veel meer zal opleveren. Dan stel ik die eerst voor.
Ik beperk me niet enkel tot copywriting. Dit is gewoon de magische saus die alles doet werken. Ik help ook bij het creëren van de andere benodigdheden voor een succesvolle marketingcampagne. Website, ads, beelden, design, …
Ik schrijf zelf enkel in het Nederlands en Engels - verdere vertalingen gebeuren door mijn team.
Ik consult marketing agencies, bedrijven met in-house teams en aspirerende copywriters. Coaching geef ik echter enkel wanneer ik een affiniteit voel met de ondernemer.
Zoals je al wel gokt, ben ik niet de goedkoopste. Ironisch genoeg ook zeker niet de duurste. Wat belangrijk is voor mij, is dat elke klant een positief rendement bekomt wanneer die in mij investeert. Daarom is mijn prijs steeds het bedrag dat nodig is om het maximale rendement te bekomen.
Als je serieus bent over het inschakelen van mijn diensten, beantwoord ik je vraag met plezier in een vrijblijvende consultatie.
In een vrijblijvende consultatie van 45 minuten toon ik je in concrete actiestappen hoe een slim gebruik van de juiste teksten ook jouw omzet kan verhogen. Voor vele ondernemers verandert dit gesprek hun begrip van marketing voor eeuwig. Omdat ze eindelijk zien hoeveel geld ze al konden verdienen.
Belangrijk: in tegenstelling tot de meeste consultaties is dit geen verkennend- /salesgesprek. In deze vrijblijvende consultatie plannen we concrete stappen uit om je omzet te verhogen. We vragen dan ook om deze niet uit te voeren zonder toestemming.
In een vrijblijvende consultatie van 45 minuten toon ik je in concrete actiestappen hoe een slim gebruik van de juiste teksten ook jouw omzet kan verhogen. Voor vele ondernemers verandert dit gesprek hun begrip van marketing voor eeuwig. Omdat ze eindelijk zien hoeveel geld ze al konden verdienen.
Belangrijk: in tegenstelling tot de meeste consultaties is dit geen verkennend- /salesgesprek. In deze vrijblijvende consultatie plannen we concrete stappen uit om je omzet te verhogen. We vragen dan ook om deze niet uit te voeren zonder toestemming.
In een vrijblijvende consultatie van 45 minuten toon ik je in concrete actiestappen hoe een slim gebruik van de juiste teksten ook jouw omzet kan verhogen. Voor vele ondernemers verandert dit gesprek hun begrip van marketing voor eeuwig. Omdat ze eindelijk zien hoeveel geld ze al konden verdienen.
Belangrijk: in tegenstelling tot de meeste consultaties is dit geen verkennend- /salesgesprek. In deze vrijblijvende consultatie plannen we concrete stappen uit om je omzet te verhogen. We vragen dan ook om deze niet uit te voeren zonder toestemming.